اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۹۴۸
بیانیه دپارتمان پزشکی تیم ملی، واکنش کنایه آمیز بیرانوند!
دروازه‌بان پرسپولیس در طی یک ماه آینده نمی‌تواند برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان برود.
۱۱:۲۳ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

علیرضا بیرانوند در طول روزهای گذشته در تمرینات تیم پرسپولیس حضور فعالی نداشت و همین مسئله سوال‌برانگیز شد. در حالی‌که شایعات ضدونقیضی درباره شرایط بیرانوند به‌وجود آمد، سرانجام مشخص شد که او از ناحیه مچ دست دچار آسیب‌دیدگی جدی شده و بعد از انجام معاینات اولیه و عکس‌برداری‌های انجام شده، چشم‌انتظار نظر نهایی پزشکان بود که سرانجام بعد از بررسی نهایی در جلسه امشب، دست دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس گچ گرفته شد.

بیرانوند که در اولین بازی تیم ملی در سال جدید در خط دروازه این تیم برابر ترکمنستان قرار گرفت، در بازی دوم نیمکت‌نشین بود و از همان مقطع، زمزمه‌هایی درباره مصدومیت دروازه‌بان پرسپولیس به‌وجود آمد تا اینکه سرانجام شایعات رسمیت پیدا کرد. پزشک باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش مدعی شد که مصدومیت ایجاد شده برای بیرانوند در اردوی تیم ملی به‌وجود آمده اما در نقطه مقابل، کادرپزشکی تیم ملی خبر منتشره از سوی پرسپولیسی‌ها را تکذیب کرد!

بیانیه جنجالی دپارتمان پزشکی فدراسیون علیه پرسپولیسی‌ها!

دپارتمان پزشکی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه‌ای درباره آخرین وضعیت جسمانی علیرضا بیرانوند توضیح داد: «هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی جدیدی برای علیرضا بیرانوند در اردوی اخیر تیم ملی رخ نداده است و با توجه آسیب مزمن و قدیمی مچ دست او، اقدامات تشخیصی و درمانی لازم جهت مدیریت مجدد آسیب مزمن در اردو همزمان با انجام تمرینات صورت پذیرفت». دقایقی بعد از انتشار این بیانیه، بیرانوند در صفحه شخصی خود تصویری از دست خود منتشر کرد و مشخص شد که دروازه‌بان پرسپولیس دست خود را گچ گرفته و فعلاً از خط دروازه دور است.

بیرانوند یک ماه به خانه رفت، رفیعی فیکس می‌شود

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس براساس تشخیص پزشکان، نیاز به ۵ هفته مداوا دارد و این مسئله بدان معناست که او باید برای انجام اولین مسابقه باشگاهی خود در سال جدید بیش از یک ماه چشم‌انتظار بماند. پرسپولیسی‌ها در دوران مصدومیت بیرانوند، باید از حضور امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان خود در خط دروازه بهره ببرند؛ آن‌هم در حالی‌که در این بازه زمانی، سرخ‌پوشان پایتخت باید برابر تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، صنعت‌نفت آبادان و البته آلومینیوم اراک به میدان بروند.

اولین آزمون بزرگ رفیعی در سیرجان

رفیعی تجربه انجام یک بازی رسمی برای پرسپولیس در جدال با ذوب‌آهن اصفهان را دارد که موفق به‌ثبت کلین‌شیت شد و حالا او باید خود را برای یک ماه دشوار آماده کند. اولین دیدار رسمی سرخ‌پوشان پایتخت بعد از مصدومیت به‌وجود آمده برای علیرضا بیرانوند، روز یکشنبه نوزدهم فروردین‌ماه در سیرجان برابر گل‌گهر است و باید دید در این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز، امیررضا رفیعی در خط دروازه پرسپولیس چه عملکردی را از خود به جای می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از مصدومیت بیرانوند از زبان پزشک پرسپولیس

بیانیه دپارتمان پزشکی تیم ملی، واکنش کنایه آمیز بیرانوند!/ دروازه‌بان پرسپولیس یک ماه خانه نشین شد

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین